søndag den 17. august 2014

Status på praktikstart

Halli halløjsa, det er længe siden!

Jeg er jo startet praktik i børnehave og det går altså bare skide godt! Jeg har nu været der 14 dage - på nedsat tid altså - og det går hamrende godt! Jeg er bare på og ELSKER at være tilbage i faget. Når jeg har fri har jeg stadig lidt overskud til at være der for Kalle og få en god aften med min familie, selvom jeg er meget træt. Når jeg en sjælden gang har en arbejdsdag på 6 timer, er jeg dog desværre ramt af feber og ledsmerter, men disse dage er der heldigvis få af :) Det er bare så dejligt og det vi virkelig havde frygtet, har bare vist sig at fungere skide godt! Jeg tæller dog dage, uger og måneder, til praktikken er slut - ikke fordi at jeg ikke kan lide det (for jeg elsker det!), men fordi at jeg er så fandens bange for at mislykkes igen og få endnu et nederlag. Så for hver måned jeg kan lægge bag mig, er jeg et skridt nærmere målet :)
Jeg er kommet i en børnehave, som er ekstrem stor og man arbejder i teams - dette er utrolig spændende og det er bare så søde børn og kollegaer, så jeg nyder at være der og stemningen er god :)
Min klasse på studiet er altså også bare guld værd! Jeg glæder mig hver gang jeg skal af sted og nyder at være en del af klassen lidt endnu - det er så fedt at være ude blandt jævnaldrene og ikke bare med børn dagen lang, høhø!

Nå men en lille update - så det går altså fedt fedt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar