torsdag den 21. august 2014

De dage...

Hvor jeg først møder kl. 12, har jeg mulighed for at holde Kalle hjemme, så han kan få en lille lur og spise frokost med mig. Det er simpelthen SÅ hyggeligt og så skønt at vi har så fantastisk en vuggestue, som siger god for at han kommer meget senere - de synes at det er så fedt og så vigtigt at man bruger al den tid man har, med sine børn... og jeg er enig! Jeg savner sådan Kalle. Det er så åndssvagt at være på børn og kramme, lege, læse og hygge med børn en hel dag, uden at kunne gøre det med sin egen søn, som jo faktisk er den man allerhelst vil lege med dagen lang!
Men Kalle elsker sin vuggestue og råhygger sig og vil aldrig med hjem og jeg elsker jo mit job. Så når vi har disse hygge formiddage nyder vi det! Lige nu ligger det smukke barn og sover, jeg har lavet øllebrød (ja vi skal rigtig smæske os!) og nyder lige den friske "efterårs"brise - halløj hvor er vejret lækkert i dag!
Kan I nu alle sammen have en fantastisk dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar