fredag den 15. november 2013

Billedspam af en lækker mos-mås!

Billedspam af min meget lækre dreng - i går valgte vi at prøve mos for første gang. Han har længe kigget og rakt ud efter vores mad, så selvom jeg egentligt gerne ville vente, gav vi det et forsøg! Vi startede med gulerodsmos, da jeg havde læst mig frem til at det skulle være skånsomt for den lille mave - og hold nu op, det var en succes! Han elskede det! Han fik lov til at se og føle - på både mos og vand, så det grissede jo en smule, men drengen elskede det. Han fik faktisk spist en del og var vild med at drikke vand :)  Underligt nok føles det dog også lidt sorgmodigt, nu er min dreng pludselig "stor" og nu er der ikke længere helt så meget brug for moars mad, som før. Men sådan er det jo, mit lille mos-hovede <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar