mandag den 14. oktober 2013

Kærestetid

Oven på nogle hårde dage, hvor jeg faktisk bare var sengeliggende, tog min kæreste mig med ud på date! Mormor og moster kom og passede fisen, så mor og far kunne komme i biografen og ud og spise efter :) Det var virkelig tiltrængt, men øj hvor man dog bare savnede den lille! Det var jo helt mærkeligt ikke at gå med barnevognen. Men det var så rart at være parret Emilie og Jens og ikke bare mor og far. Vi tog af sted tidligt og var inde og se "Kvinden i buret". Vi havde fået nævnt titlen fra min veninde, som havde læst bogen - så vi kendte altså intet til filmen. Men hvor kan jeg dog bare anbefale den film! Den var SÅ spændende og jeg sad 10 meter over stolen hele vejen igennem, den er så gennemført og virkelig god af en dansk film at være - så alle sammen, tag ind og se den! ;)
Efter biografen og en lille gåtur, tog vi ud og spiste på Tony's. Efter noget lækker lækker mad, kunne vi rulle hjem til vores dejlige lille dreng, som sov så sødt. Åh det var tiltrængt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar