tirsdag den 6. august 2013

Sanglege

I går tog Jens og jeg bogen "leg med din baby" i brug og lavede lidt sangleje med Kalle-fisen - om han nød det aner jeg ikke, det er jo ikke fordi hans far og jeg er ejer af skønsang ;) Men vi hyggede os med det! Jeg er faktisk vild med at synge, selvom jeg ikke er skide god til det. Da min søster var lille, elskede vi at gå og synge - hvor som helst og det var bare noget så hyggeligt! Dette gør jeg så også med Kalle og en dag skal han nok blive træt af det, men indtil videre nyder vi (jeg) at han kan holde det ud.

I dag var jeg så så heldig at finde et super tip inde på denne blog og dette vil jeg nu dele med jer!
Der findes denne app, sanglege - børnesange med fagter, så her kan man altså både lære teksten OG fagterne, hvis man som jeg ikke lige husker tilbage til ens egen børnehavetid. Jeg har hentet app'en og glæder mig nu mægtigt til at Kalle bliver lidt ældre og vi kan tage den i brug - indtil da vil jeg selv kaste mig ud i at lære sangene og fagterne!
God fornøjelse til jer! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar