mandag den 8. juli 2013

Weekend i Nordsjælland

Vi tilbragte weekenden i skønne omgivelser hos familien i Nordsjælland. Vi har ikke været deroppe i et godt stykke tid, så det var virkelig skønt at være tilbage! Dagene bød på søskende-hygge, kærlighed og lækker mad! Vi fik gået en masse ture og alle fik de nydt Kalle-musen! Men hvor er det dog bare overraskende hårdt at være væk hjemmefra, puha! Men vi nød familie-hyggen og alle er de så dejlige og søde og elsker Kalle så højt! Weekenden bød på skønt vejr, så den lille fis fik lov til at ligge med bar mås i barnevognen og det var virkelig noget han kunne bruge - at sove halvnøgen i vognen, med fuglekvidren og lyden af græsslåmaskiner i baggrunden (det sker ikke så tit hjemme på Frederiksberg!). Vi vil rigtig gerne til Nordsjælland igen, larmen i byen er en irritation og vi vil virkelig gerne give Kalle, hvad vi selv fik som små. Vi er skrevet op til en masse boliger, så nu er det bare at krydse fingre for at noget snart finder vej til os :)
Ellers har vi det alle 3 godt - det er op og ned hvor meget Kalle sover, men vi nyder hvert sekund, trods trætheden. Han er så lækker, ham vores lillefis og man kan stadig ikke få blikket fra ham! Efter min tude-tur er jeg blevet meget mere sikker i min rolle som mor og af en eller anden mærkelig grund, føler jeg at Kalle og jeg er kommet meget tættere på hinanden - jeg føler virkelig at jeg kan mærke at han er tryg og at han elsker mig - det er så dejligt og hyggeligt på samme tid - at putte sin søn ind til sig og vide at han har det godt!
Nå men nu får I her billedspam af weekendens øjeblikke :)

Morgenhygge på stuegulvet
Bar mås i barnevogn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar