mandag den 1. juli 2013

Mums og besøg

I går havde vi besøg af min mor, hendes kæreste, mine små søskende, min moster og min onkel. Min bror skal i dag på ferie og ville derfor gerne lige ind og sige farvel til Kalle. Han havde syet den fineste pude til drenge-barnet og han er simpelthen så stolt og hans nye titel (onkel) gør ham så stolt. Som storesøster bliver jeg simpelthen så stolt af at se hvor god en dreng han er og hvor glad han er for sin nye lille nevø - de kommer til at få så megen glæde af hinanden, når Kalle bliver større! Jeg havde bagt en lækker jordbærtærte som blev fortæret til kaffen. Åh det mægtigt at have gæster og alle flokkes de om Kalle, han er bare så elsket min lille lækkermås! Dog kunne jeg mærke feberen snige sig ind på mig, da de havde været her et par timer. I løbet af aftenen blev det kun værre og jeg måtte lade Jens tage over og få slappet af. Men jeg har haft en rigtig god start - min lupus forholder sig stadig i ro og det er bare så overraskende, men skæbbe-skønt! Jeg er lykkelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar