tirsdag den 9. juli 2013

Kalle-kærlighed

Snork!! Kalle-fisen har bare været i hopla i nat - fra kl. 04-07 og da kunne jeg simpelthen ikke aktivere ham længere, så Jens måtte tage over... og selvfølgelig falder drengebarnet så i søvn ;) Men vi nød timerne sammen! Han er begyndt at holde øjenkontakt længere tid ad gangen og fokusere på ens blik - jeg aner ikke hvor meget han egentligt opfatter, men for mig er det skønt! Hele morgenen lå vi hud mod hud, nussede, vuggede, sang og hørte musik - han har sine klare favoritter; Idas sommervise er bare et hit hos ham den lille!
Som lille elskede jeg denne sang (jeg elskede Ronja Røverdatter!) og denne har jeg så også introduceret for Kalle:
Også bad er han vild med, så endnu engang kom han med mor i bad og han nød det til fulde! åh hvor jeg dog plapre om ham den dejlige dreng, men han ER altså noget af det skønneste (og smukkeste!) på denne jord :) Jeg synes virkelig at vi har lært ham at kende og man er kommet tæt på ham - hver dag med ham er unik og man bliver blot mere og mere forelsket (hvis det da er muligt).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar