mandag den 27. maj 2013

Kroppen forbereder sig

og av for pokker hvor gør det nas! I går kunne jeg ingen steder være - jeg havde plukveer konstant, hele min krop gjorde ondt og jeg var så ked af det og frustreret! Min mave gjorde ondt og var øm, lillefisen lå helt oppe og pressede og voldsomme smerter i underlivet. Jeg troede vitterligt at jeg kunne have gået i fødsel der og måske var det ønsketænkning ;) I dag har jeg det dog meget bedre! Smerterne er der stadig, men slet ikke så voldsomme som i går :) I morgen er jeg 34+0 og snart kan vi se en ende på graviditeten og kysse vores søn velkommen :)

2 kommentarer:

  1. Åh, den søde (ind imellem bitter-søde) ventetid. Det er ikke altid lige nemt at vente, vente og vente.. og smerterne gør det jo ikke bedre.. men snart er du nemlig i mål og kan kysse din helt sikkert dejlig dreng :-)

    SvarSlet
  2. Det er til tider rigtig rigtig hårdt, men hvor jeg dog nyder det! Men på de dårlige dage bliver jeg virkelig utålmodig og vil bare have ham til verden - men få uger igen, så er han her :)

    SvarSlet