søndag den 26. maj 2013

I dag, i dag, i dag!

Kommer min kære mand hjem! Jeg GLÆDER mig! Jeg følte mig simpelthen så ynkelig i går - at manden ikke engang kan være væk i flere dage, uden mit savn til ham er åndssvagt enormt! Men det sætter også tingene i perspektiv og får en til at tænke - jeg elsker virkelig Jens, så evigt højt og hvor er jeg dog bare heldig og lykkelig for at han er min og snart Kalles far - han er virkelig alt jeg aldrig har turde drømme om ♥ 
Det har dog også fået mig til at tænke, at Jens også har brug for disse dage, hvor han bare er helt sig selv og har lejligheden for sig selv. Jeg skal helt sikkert blive bedre til at tage ud og være væk længere tid ad gangen. Jeg er typen som eeeelsker at være hjemme og hygge i eget selskab, men jeg nyder jo så bestemt også at være ude med venner, veninder og familie, så det skal jeg blive bedre til! :) I næste uge skal jeg til nordsjælland og hente mine små pus (mine små søskende) efter skole (herre gud, nu er de begge skolebørn!) og så skal vi i bio og ud og rå-hygge! Jeg har ikke set dem længe og dette er derfor en dag vi alle ser meget frem til... og åh hvor de dog glæder sig til at møde Kalle ♥ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar