tirsdag den 30. april 2013

30+0

Hold da op, hvor blev tiden lige af? 10 uger til termin og forhåbentligt 10 uger til vi ser vores lillefis. Forleden dag gik det op for mig, at nu er det virkelig snart og hvor er det dog bare stort! Vi er stort set klart og skal egentligt bare have købt lidt småt og vasket drengebarnets tøj. Jeg har det også godt og nyder at han møfler rundt inde i maven, selvom det ofte går ud over underliv og ribben ;) Kvalmen er dog kommet og kaster oftere op og det er lidt øv her i den sidste del! Vægten siger stadig +8-9 kg og det er ganske ok - jeg tror ikke at jeg når op over de 20 kg som forventet og det er skønt! hehe, jeg prøvede endda et par før-graviditets bukser i går og de kunne stadig komme op over numsen, så jeg er optimistisk ;) Men gud hvor jeg (vi) altså synes tiden flyver af sted - snart er vores Kalle her 

2 kommentarer:

  1. Uh, held og lykke med den sidste graviditets-tid - hvor er det spændende for jer :-D

    SvarSlet
  2. Tusind mange tak! :) Det er nemlig bare så spændende og gud hvor tiden dog flyver af sted! :) Det er vildt at tænke på, at vi snart står med vores søn i armene :)

    SvarSlet