fredag den 15. marts 2013

Ærlig snak

Jeg er sur i dag. Eller nok nærmere øvle bøvle. Jeg synes virkelig at det er så tisse svært at blive større! Jeg er nu 23+3 og vægten sagde i dag +4,6 kg. Det er slet ikke til at holde ud. Jeg føler mig så kæmpe og slet ikke særlig pæn og charmerende! Vi skal til mine forældre og holde weekend og af en eller anden grund, husere min tidligere spiseforstyrrelse altid når vi er deroppe - så jeg overspiser. Det magter jeg slet ikke i dag, men jeg har glædet mig til at se mine små søskende og de har glædet sig til at se mig. Jeg må prøve at holde mig i skindet og ikke panisk kaste mig over alt i køkkenet (heldigvis har de intet køkken lige i øjeblikket, pga. vandskade, høhø! Så forhåbentligt gemmer der sig ikke så mange lækkerier rundt omkring!). Jeg prøver virkelig at tænke positivt og se det hele som en rigtig smuk ting - at det er Kalle som vokser i maven og vide at det også er ham der fylder, men nøj det er svært! Hvis det stod til mig, var jeg et lille lækkert nips, med ingen kg taget på og en lille rund kugle på maven... Men ak, drømmetænkning, hehe ;)

Men når det så er sagt: Dette kunne så godt have været mig! :D
Nå alle I kære mennesker - kan I nu have en rigtig dejlig fredag (og weekend!) og nyde den med dem I har kær :)

1 kommentar:

  1. Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen
    hvor du kan vinde et gavekort til at designe dit eget cover hos CASEAPP :D
    Kig forbi og deltag hvis det lyder fristende ..

    http://www.fashionbysterup.dk/2013/03/give-away-6.html

    SvarSlet