torsdag den 24. januar 2013

Om at blive større

Puha! Tog noget tøj på i dag, som ellers plejer at sidde temmelig løst og det strammer, øv!
Som tidligere anorektiker kan jeg mærke at jeg faktisk har det rigtig rigtig svært med de forandringer der sker med kroppen. Indtil videre siger vægten +/- 600g og svinger altså meget og det er jo egentligt helt ok. Men jeg kan virkelig se at der sker noget med min krop - selvfølgelig er det også fordi at jeg er sygemeldt og bare går hjemme og så er det jo klart at fedtet sætter sig! Fra d. 1 februar starter jeg i fitnessworld igen forhåbentligt ryger lidt af fedtet igen. Jeg vil rigtig gerne tage på og sørge for at min søn har det godt, men jeg vil samtidig også have det godt i egen krop og det har jeg bestemt ikke lige nu! Så jeg håber at blive strammet lidt op når jeg begynder igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar