torsdag den 10. januar 2013

En lille ferie...

Så er jeg hjemvendt fra en lille tur til Oslo. Hele familien besluttede sig for at tage af sted, da min lillesøster fyldte 6 år i går og dette skulle fejres. Det var en super tur med en masse familiehygge og dejligt at komme ud, nu man ikke kan tage til sol og strand ;)
Dog var der så utrolig koldt i Norge og selvom jeg havde pakket mig godt ind, frøs jeg så meget. Det resulterede så lige i voldsomme smerter ved brystet og vejrtræknings-besvær - åh hvor ville jeg gerne være foruden den sygdom ;) Heldigvis går det utrolig godt med graviditeten og sygdommen, udover ømme led mærker jeg faktisk ikke meget til sygdommen, så det er jeg utrolig lettet over! Nu er jeg også blevet så 'modig' at jeg tør kaste mig ud i at træne igen. Det har bare været så svær en beslutning, da der skal så lidt til at min krop bliver overanstrengt og udmattet og jeg så bliver syg... og det ville jeg jo helst undgå, da jeg ved at det kan gå udover baby. Men da det indtil videre er gået så godt, har jeg fået lidt blod på tanden og starter stille ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar