onsdag den 9. januar 2013

14+0

Nu sker der virkelig noget! Jeg hoppede i et par bukser, som jeg ikke havde brugt længe og som normalt sidder løst og lur mig om de ikke strammede! Jeg må indrømme at jeg blev en smule panisk og frustreret - strammer bukserne virkelig allerede? Men jeg vejer det samme som ved graviditetens start, så mon ikke at det er ganske normalt.
(Billederne er fra 13+5)
Der er nu en lille uge til at vi skal til kønsscanning og det venter jeg utålmodigt på, jeg er så spændt! Vi tror begge at der ligger en lille gut i maven, men kønnet er os ligegyldigt - et barn er et barn og vi glæder os meget! Det bliver rart at kunne omtale barnet som han/hun og vide hvad man skal gå efter, når man er ude og shoppe.

Men det føles virkelig som en sejr at være nået her til uden problemer og det er som om at man for hver dag der går, glæder sig mere og mere til at have sit lille barn i armene :')'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar