fredag den 14. december 2012

Det smukkeste lille myr

Jeg havde (selvfølgelig) ingen grund til bekymring! Vi tog til scanning og det første jeg så var det fine lille hjerte, som bare pumpede derud af. Derefter var jeg overrasket over hvor meget den allerede er vokset og at vores lille kærlighedsfis nu ligner et lille barn - den fineste næse, de fineste små tær og hænder. Det var en ubeskrivelig følelse! Jeg følte at hele min krop eksploderede af glæde - jeg følte virkelig at jeg hulkede løs ad glæde indvendigt, samtidig med at jeg bare boblede af lykke! Jens var også ellevild, det var virkelig stort for ham - han er lykkelig og stolt og vi synes begge at vores fis allerede er noget af det smukkeste! Utroligt at man allerede kan elske sit barn SÅ højt :')
Da fisen lå og hoppede løs var den lidt svært at måle, men damen mente at jeg ca. var 10+1, så lidt længere henne end jeg gik og troede. Åh glæder mig sådan til nakkefoldsscanningen, hvor vi skal se vores barn igen :')
Ca. 10+1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar